Bun venit în sufletul meu!

Bun venit în sufletul meu!
Aici postez ceea ce scriu, scriu ceea ce simt. Uneori se înțelege ce am vrut să exprim, alteori... pur și simplu scriu doar pentru mine.
Totuși, sper să-ți placă dragule rar vizitator câte ceva de aici...

luni, 27 iunie 2011

Acțiuni


Îmi pierd privirea-n zare
Caut,
Mi-am pierdut sufletu-n cântare
Vreau,
A-mi găsi locu-n lumea asta mare

Trăiesc,
Pentru a răzbuna fără răzbunare
Fiecare clipă de închinare
Spre regulile cărora le dau uitare
Renasc o altă lume neconstrânsă de înfățișare

Sunt,
Căci numai asta mă definește
Eu sunt singurul din mine care mai trăiește

Și sunt, mai mult de-atât scârbit
De-atâția  subiecți cu creierul albit
De lipsa ulltimei urme negre de îndoială a evoluției
De ultima combatere a corupției
…la nivel sentimental

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu