Bun venit în sufletul meu!

Bun venit în sufletul meu!
Aici postez ceea ce scriu, scriu ceea ce simt. Uneori se înțelege ce am vrut să exprim, alteori... pur și simplu scriu doar pentru mine.
Totuși, sper să-ți placă dragule rar vizitator câte ceva de aici...

sâmbătă, 25 decembrie 2010

Lasitate


Noapte, iar mă fascinezi
Dar mi-e frică iar de tine
C-ai să-mi demonstrezi
Ce făptură sunt…

Mă ascund în întuneric noaptea
Iar ziua în mine întuneric
Lunile pline, ziua a șaptea
Mă fac mai puternic

Mi-e frică să recunosc
Cel mai mult mi-e frică de mine
Nu am avut când să mă cunosc

Aud ce oamenii nu ar trebui să audă
Ador lunile pline
Văd umbre, văd o liniște surdă
Ce n-aș da să fie multe lune!
Să-mi trezească alte și alte gânduri nebune

Simt o durere, buzele-s uscate
Mi-e sete de viață vie curgătoare
Simt în adâncul meu o întunecată noapte
În jurul meu e o lume muritoare
Și trăiesc într-o apatică detașare…


Eram gata să fiu ce știam și știu că sunt
Dar m-am speriat așa de mult de un lucru cam mărunt
Am întâlnit de-atâtea ori zgomotul eternității
Dar acel lucru mărunt numit viață, mi-a dat o frică a dreptății…
Când voi fi gata, voi călca fără de greș pe urmele pașilor sorții!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu