Bun venit în sufletul meu!

Bun venit în sufletul meu!
Aici postez ceea ce scriu, scriu ceea ce simt. Uneori se înțelege ce am vrut să exprim, alteori... pur și simplu scriu doar pentru mine.
Totuși, sper să-ți placă dragule rar vizitator câte ceva de aici...

luni, 6 decembrie 2010

Vino cu mine!


Iubito, ce-ți cer eu oare
Îți cer doar o clipă, o sărutare
Dar ce clipă măreață ne așteaptă
Îți cer să treci la altă treaptă

Nu mai gândi la realitate
Ea nu există, la fel ca existența
Și nu mai da, fato întâietate
Celei ce pare a fi aparența

Vai, iubito, câte putem face!
Vino cu mine să plecăm departe
Lasă te rog iubirile sărace
Vino cu mine în interior de suflet, vino în a spiritului arte

Doar stau lângă tine
Nu-mi pasă de nimic
E de ajuns pentru mine,
Să te simt…

Hai să plecăm în noapte
Să iubim iubirea
Să vorbim în șoapte
Să trăim trăirea

Aprinde focul!
Aprinde focul
Rupe lanțuri, rupe norocul
Uită-ți sorocul!
Arzi cu mine, iubire
Uită de noi, uită de tine,
Arzi! Arzi! Arzi!
…dar arzi cu mine

Te rog atât de adânc, atât de profund
Din adâncul adâncurilor firii mele
Lasă-mă să ard până la fund
Lasă-mă să ard focul iubirii mele

Unde ți-e privirea?
Nu o pierde în zare,
Am nevoie de privirea-ți arzătoare
Vreau să ard, să trăiesc pănă-i trăirea
Vreau într-oi clipă toată nemurirea!

Vino cu mine în lumi necunoscute
Nu avem nevoie de lumină
Vino-n întuneric, să ne facem lumea noastră
Vreau să trăim trăiri de noi născute
Să simțim eterna tihnă…
Vino, vino, vino….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu