Bun venit în sufletul meu!

Bun venit în sufletul meu!
Aici postez ceea ce scriu, scriu ceea ce simt. Uneori se înțelege ce am vrut să exprim, alteori... pur și simplu scriu doar pentru mine.
Totuși, sper să-ți placă dragule rar vizitator câte ceva de aici...

vineri, 5 noiembrie 2010

Cerere


 O mică neserioasă:

Fac o crere scrisă
Către Domnul Știutotescu
Șă-mi de înapoi proza promisă

Totul sau nimic
Iar la rimă clar nimic
Așa că dă-mi înapoi
Ce-i mai apropiat de noi

Nu mai vreau rime
Ce nu le pot respecta
Altfel nu-mi pot exprima
Gândurile sublime

Vezi că scriu prostii?
Ce rost are?
E o joacă de copii!
Dar de copii cam proști…

Atâta timp cât nu iasa nimic bun
Of, zici c-aș fi nebun
Fă totul scrum
Și dă-mi înapoi ce-i al meu!

Subsemnatul eu
Cu domiciliul unde vrea mușchiu meu
Cu profesie prostolog
Și de cuvinte olog
Vă adresează o rugare
Cu iz de întrebare
Dă-mi creierul înapoi
Cu dobândă cu tot mai bine doi
Și ne vom împăca iar noi
Nu ne vom mai înjura ca doi mari boi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu