Bun venit în sufletul meu!

Bun venit în sufletul meu!
Aici postez ceea ce scriu, scriu ceea ce simt. Uneori se înțelege ce am vrut să exprim, alteori... pur și simplu scriu doar pentru mine.
Totuși, sper să-ți placă dragule rar vizitator câte ceva de aici...

duminică, 7 noiembrie 2010

Morți vii


Printre atâția oameni triști
Merg pe stradă nepăsător
Nu încerca să mă miști!
Sunt doar un trecător nemuritor

Voi ochi ai plânsului
Nu vă uitați la mine
Cu scăpări ale gândului
Viața nu are să vi se aline

Nu mai căutați iertări imposibile
Pentru o vină inexistentă
Nu vă învinovățiți iubirile
Căci duceți o viață prea insistentă

Fețe triste, moarte parcă
Așteaptă o judecată nemiloasă
Și cer, și cer gata să stoarcă
Ultima iubire, ultima frică, ultima angoasă

Și valul îi ia și-i duce
Îi pleacă, nu-i mai aduce
Le sădește frica-n cap
Mă bucur, eu am reușit să scap

Vai ce-aș vrea să îi salvez
Căci merg voit
Către un genocid de suflete, ba chiar iubit

Au renunțat la sine
Sunt figuranți în propriul film
Of, Doamne, Tu zi-ne
De ce ne omori fiecare secundă ce o trăim?

Morți vii împânzesc orașe
Cu ochii ațintiți într-un ecran
Pentru atâtea speranțe născute nu mai avem atâtea moașe
Dar totuși le omorâm în prima secundă, din primul an

Treziți-vă voi morți mișcători!
Închiriați un suflet și zâmbiți în zori,
Oameni buni, din morți, deveniți nemuritori!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu