Bun venit în sufletul meu!

Bun venit în sufletul meu!
Aici postez ceea ce scriu, scriu ceea ce simt. Uneori se înțelege ce am vrut să exprim, alteori... pur și simplu scriu doar pentru mine.
Totuși, sper să-ți placă dragule rar vizitator câte ceva de aici...

vineri, 5 noiembrie 2010

Foc și pară

Foc și pară



Nu pot să mai plâng
Inima mi-e rece
Ce se-ntâmplă oare
Ce mi se petrece?

De ce focul s-a stins
Răceala m-a cuprins
Și focul n-a aprins
Iubirea-n inimă…

Și stelele-au zburat
Frunze s-au scuturat
Lumea s-a-nvârtit
Valuri azvârlit
Pană focuri să se-aprindă
Cu flacara plăpândă

Dar luă tot foc
Și geața se topi
Si văzui iar flori de soc
Făra a știi
Că făcu iar vară

-Focul meu ce arzi
Mă rănești prea tare
Știi că rece va fii iara
Și veci nu va fi vară

-De ce să nu mai ard?
Nu vezi că ai uitat cine ești?
Cine ești tu pentru a te opune mie?
Nu mă vei stinge vreodată…

-Atunci voi îngheța cu tine în piept
Și-mi voi rupe inima în șapte
Și nu voi mai vorbi nici în șoapte
Și ce vei mai arde?

-Ultima picătură de iubire…
Ultima picătură de sânge
Ultima ta amintire
Și vei fi un nimeni fără mine

-Voi fi eu pentru prima dată
Cand va fi numai piatră,
Nici gheață, nici foc, și nici apă

-Vei fi o ruină
Te vei cufunda în rutina
Și vei muri încet încet
…nimanui nu-i va păsa de tine

-Mine, cine?
-Mine eu!
-Tu nu ești eu!
-Dar atunci cine?

Și focul s-a ascuns
Inima a plâns
Căci iar va să se răcească
Și nimic în ea să crească
Nu va mai putea nicicând…

Nori cuprinsa-mi viața
Si cenușa sufoca
Tot ce exista
 În inima mea

Se rupsese ața
Dintre vis și realitate
Mai eram doar eu dar cine?
Doar piatra mea
… și cu lasul mine

Singurătatea printre toți
O vei afla când focul
Va pleca nestingherit
Si tu vei plânge neobosit

Vezi  lumină mică
Speri că-i paradisul
Te apropii și vezi abisul
..iadului ce te așteaptă

Și zbieri din toți rărunchii
Unde ești focule?
El îți aprinde din nou trunchii,
Dar de azi altfel…

-Piatră mistui, inimi ard
Doar tu ai vrut să plec
Ai vrut în apă să mă-nec
Și uite c-am venit
Lasă-mă să ard!
Acum e bine?



-Foc, o, focul meu
Acum știu cine sunt eu
Tu ești tu, dar ești eu
Și vom fi totuna

Și de-atunci vară a fost veci,
Și focului i-a fost dată ascultare
Și s-au contopit într-o iubire mare

Și ea pentru care a suferit
Nu a mai contat
Fără vorbe, fără rit
De ea pe loc a uitat


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu