Bun venit în sufletul meu!

Bun venit în sufletul meu!
Aici postez ceea ce scriu, scriu ceea ce simt. Uneori se înțelege ce am vrut să exprim, alteori... pur și simplu scriu doar pentru mine.
Totuși, sper să-ți placă dragule rar vizitator câte ceva de aici...

vineri, 5 noiembrie 2010

O visare...


Vreau să ne ținem de mână
Să fii a mea stăpână
Să fim o singură ființă
Și să plutim fără de știință

Te visez dormind pe-un nor
Atingând cu un picior
Pe un blând covor de lacrimi
Construind un pod ușor
Peste lună, peste stele
Adormind încetișor
În visele mele…

Chipul tău angelic
A nu-știu câta oară-mi spune
Ești unică pe lume

Ochii tăi nevrednici de-o culoare
Mă fac să nu mai am stare
Să tremur, să cutremur
Plângând de dorul lor cel mare

Nu te-am sărutat vreodată
Dar îți simt deja buzele moi
Creeând o legătură magică, numită „noi”

Timpul se oprește când te am aproape
În brațele mele să te simt
„Te iubesc” să-ți spun în șoapte
Veșnic să te-alint
Și să adormim în noapte…

Măinile-ți delicate
Ce-aș vrea să-mi smulgă inima din piept
Să ucidă amintiri uitate
Să uit că defapt eu doar te-aștept

Ce-aș veni la tine!
Că iubirea e prea mare
Și nu-i de-ajuns o așteptare
Vreau doar o sărutare
Și-apoi să-mi spui să plec…

Spune-mi să plec,
Dar spune-mi când ești singură
Privindu-mă în ochi
Și de ce spui fiind sigură

Astfel, mă voi face nevăzut
Șu vei uita de mine
Și de cât de mult eu te-am plăcut.

Te-am iubit iubito…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu