Bun venit în sufletul meu!

Bun venit în sufletul meu!
Aici postez ceea ce scriu, scriu ceea ce simt. Uneori se înțelege ce am vrut să exprim, alteori... pur și simplu scriu doar pentru mine.
Totuși, sper să-ți placă dragule rar vizitator câte ceva de aici...

marți, 9 noiembrie 2010

Altă lume


Ce caut aici?
Ce vreau defapt?

Locul meu nu e aici
Locul meu e-n altă lume
Vreau altfel să trăiesc aici
Sau să mă mut în altă lume
Vrei să-mi spui, dar n-ai ce-mi spune
Locul meu e-n altă lume

Trebuie să mă înțelegi
Sunt prea altfel, nu superior
Și acum te rog s-alegi
Dacă nu lasă-mă să mor

Moartea mea nu-i pe pământ
Nu e în viață nu e în cânt
Moartea mi-e în suflet viață
Viața mea a ta povața

Vița de vie nu crește la munte
În deșert flori nu sunt multe
Nici în lumea asta muritori
Doar bieți albaștrii, ai vieții cititori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu