Bun venit în sufletul meu!

Bun venit în sufletul meu!
Aici postez ceea ce scriu, scriu ceea ce simt. Uneori se înțelege ce am vrut să exprim, alteori... pur și simplu scriu doar pentru mine.
Totuși, sper să-ți placă dragule rar vizitator câte ceva de aici...

duminică, 7 noiembrie 2010

Sentimente nemăritate


Vreau să visez un vis de noapte
Să aud într-o secundă o mie de șoapte
Să-mi  vorbească despre iubire
Și despre cum trebuie ea să fie

Trebuie iubirea să fie în vre-un fel?
Are ea măcar vre un țel?
Sau e totul ascuns inutil
E un sentiment indus subtil

Dar tristețea cine este?
E oare a ei vitregă soră
Dă-mi te rog de veste
Pe cine are mama noră?

Într-un tremur nebun
Recunosc că trebuie să-ți spun
Iar scriu despre trăiri moarte
Iar scriu fără noimă, fără carte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu