Bun venit în sufletul meu!

Bun venit în sufletul meu!
Aici postez ceea ce scriu, scriu ceea ce simt. Uneori se înțelege ce am vrut să exprim, alteori... pur și simplu scriu doar pentru mine.
Totuși, sper să-ți placă dragule rar vizitator câte ceva de aici...

vineri, 5 noiembrie 2010

De ce public?

Oare de ce public? 
Sunt oare mândru de ce am scris, de ce am trăit? Consider oare că ce scriu mă poate ajuta în vre-un fel? Pe mine sau pe cineva? Am oare impresia că ce scriu e important în vre-un fel?
NU!



Public pentru că scriu. Scriu pentru că simt. Simt pentru că trăiesc. Trăiesc pentru că simt.

Public scrieri fără rost, scrieri ce nu îndrăznesc a le numi într-un anumit fel.
Public pentru că vreau să știu că poate fi citit, nu pentru că va fi neapărat citit.
Public pentru că așa simt că ceea ce scriu are un rost.

Public pentru că așa simt că trebuie să fac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu