Bun venit în sufletul meu!

Bun venit în sufletul meu!
Aici postez ceea ce scriu, scriu ceea ce simt. Uneori se înțelege ce am vrut să exprim, alteori... pur și simplu scriu doar pentru mine.
Totuși, sper să-ți placă dragule rar vizitator câte ceva de aici...

vineri, 5 noiembrie 2010

În noapte


În noapte zbor
Orbecăind prin întuneric
Știu că n-am să mor
Printre stelele unui peisaj feeric

Și iar rup zările
Căutând trăirile
Spărgând din nou crezările

Mă înalț, înalț și plec departe
Scap de viață și de moarte
Scap de lume, lume neagră
Și de dracii ce m-aleargă

Am ajuns la cap de infinit
La terminarea veșniciei
Dar la început de trăit
Și departe de miezul omeniei

Inima îmi bate pe sub gheață
Nu vrea a înțelege
Că e doar un punct pierdut în ceață
Încercând iubirea de-o stea s-o lege


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu