Bun venit în sufletul meu!

Bun venit în sufletul meu!
Aici postez ceea ce scriu, scriu ceea ce simt. Uneori se înțelege ce am vrut să exprim, alteori... pur și simplu scriu doar pentru mine.
Totuși, sper să-ți placă dragule rar vizitator câte ceva de aici...

vineri, 5 noiembrie 2010

Gata!


Te văd, te ocolesc
Pleci și-apoi te caut iar
Cum să mai trăiesc?
E clar, înnebunesc!

Gata cu prostiile
Și cu clipele cele lungi
Ai reușit la inimă să-mi ajungi,
Dar gata!

Am scăpat din strânsoare
La ce bun când nimic sub soare
Nu-ți poate ține locul
Și nici stinge vreodată focul?

De azi sunt altul
Am reușit să fac saltul
Peste groapa vieții mele
Și voi ajunge iar la stele

Inima-n bucăți a plecat
Pentru ce n-a existat
Nu merită să mă gândesc
Voi reuși să trăiesc!

Gata cu zilele negre
Și cu nopțile de veghe
Căutându-te cu privirea
Ascunzându-mi firea

Zâmbetul tău dă a mă doborâ iară
Dar nu se va întâmpla
Viața nu mai mi se-nnoară
Și nu voi mai păți așa!

Gata, gata, gata
Am uitat fata
Am uitat-o, a trecut
Și săbile iar îmi ascut
Spre a pleca iar la război
Printre toate, printre voi
Și vom fi iar doi doi doi
Și nu mă va interesa
De noi…

Aș vrea să fie adevărat
Defapt nu am scăpat
Dar nici nu mai sufăr
Mi-am închis inima-ntr-un cufăr




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu